.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نابسامانی برگزاری انتخابات مجامع ورزشی مازندران

مجمع انتخاب رییس هیات تکواندو مازندران که قرار بود امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شود برای بار دیگر به تعویق افتاد.
سایت شمال ورزشی نوشت: بر اساس اعلام  گروه ورزش توسعه قهرمانی مازندران مقرر شد افراد متقاضی جهت احراز پست ریاست از تاریخ 15 تا 21 اسفند ماه سال گذشته ثبت نام کرده و در تاریخ 29 فروردین 1392 انتخابات این هیات برگزار گردد که به دلایل نامعلومی این انتخابات امروز برگزار نشد و مجددا" به تعویق افتاد.
این عدم برگزاری در حالیست که پیش از این نیز انتخابات هیات تکواندو مازندران بنا به دلایل نامعلوم برگزار نشده تا آنجا که اداره کل ورزش و جوانان مازندران دستور ثبت نام مجدد داده بود.
البته اینکه تعویق انتخابات به ورزش های مربوطه چه اندازه ضرر زده بر کسی پوشیده نیست اما انتظار این است که مسئولین اداره کل ورزش و جوانان حداقل به گفته های خود عمل کرده و این چنین شاهد نابسامانی در برگزاری مجامع ورزشی در برخی از هیات ورزشی مازندران نباشیم.
خاطر نشان می سازد بر اساس اخباری که از فدراسیون تکواندو به دستمان رسیده مقرر شد دوم اردیبهشت ماه سالجاری مجمع انتخاباتی هیات تکواندو مازندران برگزار گردد.
یادآور می شود چند هیات ورزشی دیگر نیز هم اکنون با تعویق انتخابات بدون دلیل در استان مواجه بوده که تکلیفشان تا این لحظه مشخص نشده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.458 seconds.